سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آجیل مخصوص


 آجیل مخصوص

شوخ طبعی اش باز گل کرده بود. همه ی بچه ها دنبالش می دویدند و اصرار که به ما هم آجیل بده؛ اما او سریع دست تو دهانش می کرد و می گفت: نمی دم که نمی دم.
آخر یکی از بچه ها پتویی آورد و روی سرش انداخت و بچه ها شروع کردند به زدن. حالا نزدن کی بزن آجیل می خوری؟ بگیر، تنها می خوری؟ بگیر.
و بالاخره در این گیر و دار یکی از بچه ها در آرزوی رسیدن به آجیل دست توی جیبش کرد اما آجیل مخصوص چیزی جز نان خشک ریز شده نبود.
همگی سر کار بودیم.

مجله جاودانه ها، شماره مجله:49



[ پنج شنبه 94/11/29 ] [ 10:29 عصر ] [ گمنام ] [ نظر ]
وصیت بر جا مانده

وصیت نامه شهید امیربهمنی
فرزند غلامعلی
تدفین در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران
قطعه19، ردیف28، شماره8

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر امام زمان، سلام بر خمینی نایب امام زمان و رهبر مستضعفین جهان و سلام بر شهدای اسلام، از هابیل تا حسین و از حسین تا به امروز و سلام بر مجروحین و معلولین انقلاب.
این بنده حقیر، امیر بهمنی، این وصیت نامه را در حالی می نویسم که شبی بیشتر به حمله نمانده، یک شب دیگر عاشقان الله به معشوقشان میرسند و آرزومندان کربلای حسین به هدفشان نزدیکتر میشوند و در این درگیری بین حق و باطل، عده ای که سعادت دارند به شهادت می رسند و به لقاء الله می پیوندند و آنها که مانند این بنده حقیر سعادت ندارند، همچنان باید به عشق معشوق بسوزند و بسازند خداوندا، تو را به خون معطر شهدای راه حق قسم ات میدهم مرا هم از عاشقانت قرار بده، مرا هم از عابدان مخلصت قرار بده. خداوندا، تو را قسم ات میدهم بحق 14 معصوم که ریا را از کارهای ما دور کنی.
تا چند شب دیگر هیچ کس بجز خدا نمی داند کی شهید می شود و کی زنده می ماند، پدر عزیزم اگر من هم به شهادت رسیدم شما ناراحت نباشید و کاری نکنید که دشمنان اسلام خوشحال بشوند، خانواده عزیزم چند نکته را بعنوان تذکر به شما میگویم، میدانستم که شما خود بهتر میدانید،

این انقلاب، انقلابی است که خداوند پشتیبان ماست.
این انقلاب، انقلابی است که امام زمان آن را هدایت می کند.
این انقلاب، انقلابی است که نماینده امام زمان(عج) آیت الله العظمی روح الله الموسوی الخمینی رهبر آن است.
این انقلاب، انقلابی است که با یاری خداوند پشت ابر قدرتها را خم کرده است
و خلاصه این انقلاب، انقلابی است که اسلام را زنده کرده و امام خمینی فرمود: بزرگترین کاری که ما کردیم این بود که اسلام را زنده کردیم، درحالی که از اسلام جز نامی باقی نمانده بود،
خودتان میدانید چه فسادی بود و چه فحشایی بود. خداوند به ملت ما رحم کرد و ما را از آن فساد و باتلاقی که همه ما در آن فرو می رفتیم به وسیله رهبری عالیقدر و منجی مستضعفین جهان، ما را از آن بیرون کشید و ما را بسوی فرهنگ اصیل اسلامی و سنت های پیغمبر و اجرای قوانین اسلام هدایت کرد و می کند.
ما باید قدر این انقلاب را بدانیم و قدر این نعمت را بدانیم، خداوند رحمان هر نعمتی را که در اختیار ما می گذارد باید در مقابل آن سپاسگزار باشیم و شکرگزار باشیم و شکرگزاری از این نعمت انقلاب به این صورت است که (الصلوة عمود الدین) حضرت محمد(ص)، نماز ستون دین است. اگر نماز ما قبول شد بدرگاه خدا سایر عبادتها نیز قبول میشود و اگر قبول نگردید سایر عبادتها نیز قبول نمیشود پس ما باید نمازمان ترک نشود. بخصوص به اعظم و حمید می گویم که از همین الآن که این نامه را می خوانید یا گوش می دهید نمازتان ترک نشود.

2-سوره جمعه آیه8

((یا ایها الذین آمنوا إذا نودی للصلاة من یوم الجمعة فاسعوا إلی ذکر الله و ذرو البیع ذلکم خیر لکم إن کنتم تعلمون))

((ای کسانی که ایمان آورده اید هرگاه شما را برای نماز بخوانند فی الحال به ذکر خدا بشتابید و کسب و تجارت را رها کنید که این نماز جمعه از هر تجارت سودمندی اگر بدانید برای شما بهتر خواهد بود))

پس به استناد بر این آیه و آیه های دیگر قرآن مبنی بر نماز جمعه شما باید تا آنجا که می توانید در نماز جمعه شرکت کنید.

3-((أطیعوا الله و أطیعوا الرسول و اولی الأمر منکم))

اطاعت از خدا و رسول خدا و ولی امر و ولایت فقیه واجب است. یک مسلمان باید از ولایت فقیه اطاعت کند. هرچه او گفت به همان عمل کند بنابراین ما که امام خمینی را ولی فقیه خود و مرجع تقلید خود می دانیم باید پیرو همه دستورات او باشیم نه اینکه بعضی از دستوراتش را اجرا کنیم و بعضی دیگر را اجرا نکنیم. باید همه ی اوامر او را اجرا کنیم.

4- مسئله چهارم مسئله حجاب اسلامی است. مادرم و خواهرم بشما سفارش می کنم که حجاب اسلامی را کاملاً رعایت کنید و سعی کنید در کوچه و خیابان موقع حرکت، سنگین و باوقار راه بروید و یک سفارش هم درباره مریم دارم و آن اینکه بچه را باید از همان کودکی به چیزی عادت داد. شما هم مریم را به آداب اسلامی عادت بدهید و از همین الآن حجاب و نماز و سنگین بودن را یادش بدهید.
دیگر حرفی برای گفتن ندارم فقط از شما پدر عزیزم می خواهم که مرا حلال کنید. من که تا الآن بجز گناه کار دیگری انجام نداده ام و امیدوارم خداوند از گناهانم درگذرد و مرا با مهر و کرامتش ببخشد.
خدایا رهبر کبیر انقلاب ما را تا ظهور ولی عصر(عج) نگهدار.
خداوند بر عمر با برکت او بیفزاید.

خدایا رزمندگان اسلام را نصرت عطا فرماید.

نتیجه تصویری برای وصیت نامه شهید


[ چهارشنبه 94/11/7 ] [ 1:20 صبح ] [ گمنام ] [ نظر ]
آخرین مطالب
صفحات وب